Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Horová, Helena | |
dc.contributor.author | Vašatová, Dagmar | |
dc.contributor.referee | Vondráková, Sylvie | |
dc.date.accepted | 2014-06-06 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:26:02Z | - |
dc.date.available | 2013-04-30 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:26:02Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-30 | |
dc.identifier | 59390 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12438 | |
dc.description.abstract | Magisterská práce pojednává o hravém aspektu v učebnicích francouzštiny. Práce se zabývá metodologiemi výuky francouzštiny. Základem práce je analýza jednotlivých učebnic z hlediska hravého aspektu. Na závěr práce jsou představeny vytvořené hravé aktivity, které vycházejí z dotazníkového šetření a analýzy učebnic. | cs |
dc.format | 111 s. (140 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59390 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hravý aspekt | cs |
dc.subject | hravá aktivita | cs |
dc.subject | metodologie | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.title | Hravý aspekt v učebnicích francouzštiny jako cizího jazyka | cs |
dc.title.alternative | Playful aspect in French textbooks | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra románských jazyků | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The master thesis deals with the playful aspect in French textbooks. The thesis concerns the teaching methodologies. It focuses on the analysis of French textbooks from the point of view of the playful aspect. In closing, the thesis introduces playful activities based on the survey and the analysis of textbooks. | en |
dc.subject.translated | playful aspect | en |
dc.subject.translated | playful activity | en |
dc.subject.translated | methodology | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | student | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Vasatova.pdf | Plný text práce | 4,39 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vasatova vedouci.PDF | Posudek vedoucího práce | 80,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vasatova oponent.PDF | Posudek oponenta práce | 110,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vasatova obhajoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 407,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12438
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.