Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorVanžurová, Veronika
dc.contributor.refereeKunešová, Hana
dc.date.accepted2014-06-06
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:27Z
dc.date.available2013-06-01cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:27Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier56447
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12584
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou vybraného poskytovatele služeb a jejími návrhy zlepšení. Vybraným poskytovatelem je cestovní agentura Beta sídlící v Plzni. Šíře a kvalita služeb nabízených cestovní agenturou Beta byla analyzována pomocí marketingového mixu, pest analýzy, analýzy BCG a dalších. Pro analýzu konkurence byla využita Porterova analýza konkurenčních sil a marketingový průzkum mystery shopping. V této bakalářské práci byly zmíněny základní statistické údaje spojené s cestovním ruchem. Dále byl proveden marketingový průzkum pomocí dotazníků, které byly zaměřeny na vnímání pobočky zákazníky a na obecný přehled poptávky zákazníků po službách cestovního ruchu. Poslední nejdůležitější částí jsou návrhy zlepšení.cs
dc.format50 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectcestovní agenturacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýza podnikucs
dc.titleAnalýza činnosti vybraného poskytovatele služeb, návrhy zlepšenícs
dc.title.alternativeAn analysis of a chosen service provider, suggestions for improvementsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis analyzes the selected service provider and suggestions for improvement. Selected provider is a travel agency Beta based in Pilsen. The breadth and quality of services offered by the travel agency Beta was analyzed using the marketing mix, pest analysis, BCG and others. For competition analysis was used for analysis of Porter's competitive forces and market research mystery shopping. In this work were mentioned basic statistical data related to tourism. Furthermore, marketing research was conducted using questionnaires, which is focused on the perception of customers and branch general overview of customer demand for tourism services. The last part is the most important suggestions for improvement.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedtravel agencyen
dc.subject.translatedtravel agencyen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedcompany analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Veronika Vanzurova BP (Automaticky ulozeno).pdfPlný text práce1,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanzurova V. - V.PDFPosudek vedoucího práce550,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanzurova V. - O.pdfPosudek oponenta práce498,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanzurova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce217,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12584

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.