Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorMacháčková, Lenka
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2014-06-09
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:28Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:28Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier56472
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12587
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce "Marketing vybrané maloobchodní firmy" je představení a analýza marketingových nástrojů maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR, a. s. Úvod této bakalářské práce je věnován teoretickým východiskům, jsou zde vysvětleny pojmy jako marketing, obchod a maloobchod. Další kapitola se věnuje představení vybraného maloobchodu a jeho postavení na trhu. Rozsáhlá část práce se potom věnuje analýze marketingových nástrojů využívaných v obchodech Tesco. V závěru práce je interpretováno provedené dotazníkové šetření, ze kterého vychází návrhy na zlepšující opatření, které by společnost Tesco mohlo využít ke svému prospěchu.cs
dc.format79 s. (111 654 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=56472-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketing maloobchoducs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleMarketing vybrané maloobchodní firmycs
dc.title.alternativeMarketing of chosen retail companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this bachelor´s thesis "Marketing of chosen retail company" is to introduce and analyze marketing instruments of retail chain Tesco Stores Czech Republic, a.s. The beginning of this bachelor´s work is dedicated to teoretical solutions, there are terms like marketing, business and retail explained. The next chapter deals with introducting of chosen retail firm and its market position. A large part of the work aims at the analysing of marketing instruments used in Tesco stores. In conclusion of the work there is interpeted an executed questionnaire reaserch. From this research result suggestions for improving steps, which could be used by Tesco company for its profit.en
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedretail marketingen
dc.subject.translatedmarketing instrumentsen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Lenka Machackova.pdfPlný text práce3,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Machackova_V.pdfPosudek vedoucího práce551,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Machackova_O.pdfPosudek oponenta práce677,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Machackova_P.pdfPrůběh obhajoby práce208,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12587

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.