Název: Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Další názvy: Customer relationship management in selected company
Autoři: Langová, Alena
Vedoucí práce/školitel: Hommerová, Dita
Oponent: Lomská, Zuzana
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12609
Klíčová slova: management vztahu se zákazníky;procesy;lidé;technologie
Klíčová slova v dalším jazyce: customer relationship management;processes;people;technology
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve společnosti DEKTRADE a.s. Téma bylo zvoleno, protože CRM je v současné době velice důležité téma a společnost tím může získat výraznou konkurenční výhodu. To ovšem za předpokladu správného a komplexního chápání problematiky řízení vztahů se zákazníky. Cílem práce bylo zhodnocení úrovně využívání CRM ve společnosti DEKTRADE a.s. na základě získaných teoretických znalostí. V práci byl nejprve zpracován teoretický úvod a následně byla práce zaměřena na praktické využívání CRM ve společnosti. V práci jsou popsány především tři hlavní oblasti CRM, které jsou nedílnou součástí CRM. Jsou jimi procesy, lidé a technologie. Tyto tři oblasti byly popsány a následně zhodnoceny. Práce obsahuje doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně CRM ve společnosti, které společnost může v praktické činnosti uplatnit.
Abstrakt v dalším jazyce: Bachelor thesis is focuses on Customer Relationship Management (CRM) in the company DEKTRADE a.s. The theme was chosen because CRM is currently a very important topic, and the company can gain a distinct competitive advantage. This is of course supposing the correct and comprehensive understanding of the CRM issue. The aim of this study was to assess the level of CRM use in the company DEKTRADE a.s. on the basis of theoretical knowledge. In this study the theoretical introduction was elaborated and then the work was focused on the practical use of CRM in the company. In the study primarily three main areas of CRM, where described, which are integral to CRM. These are precesses, people and technology. These three areas were described and evaluated. The work includes recommendations to improve the level of CRM in the company, which can the company apply in practice.
Práva: Plný text práce není přístupný.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Langova_R.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP241,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
BP_Langova_Alena.pdfPlný text práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Langova_V.pdfPosudek vedoucího práce563,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langova_O.pdfPosudek oponenta práce401,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langova_P.pdfPrůběh obhajoby práce191,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12609

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.