Název: Obchodní vybavenost a nákupní chování obyvatel Chlumčan
Další názvy: Retail facilities and consumer behaviour in the village of Chlumčany
Autoři: Dyrczyková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Cimler, Petr
Oponent: Čechurová, Lenka
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12614
Klíčová slova: nákupní chování;maloobchod;dotazníkový výzkum;Chlumčany
Klíčová slova v dalším jazyce: consumer behavior;retail;questionnaire survey;Chlumčany
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se zaměřuje na zmapování nákupních podmínek obyvatel Chlumčan, obce na jižním Plzeňsku, a výzkum jejich nákupního chování zejména v oblasti potravinářského zboží. Nejprve je však čtenář seznámen se základními pojmy v oblasti nákupního chování zákazníka, včetně popisu nejdůležitějších trendů v chování českého zákazníka, a v oblasti obchodu jakožto místa pro nákup rychloobrátkového zboží. Dále je popsána obchodní vybavenost obce Chlumčany a další nákupní možnosti, jež mají obyvatelé v přiměřené dostupnosti. Stěžejní částí je vyhodnocení dotazníkového šetření na téma "Nákupní chování obyvatel Chlumčan", které bylo provedené v chlumčanských domácnostech. Předmětem zájmu šetření je pět tematických oblastí: nákupy v hlavní prodejně, nákupy v místních obchodech, nákupy ovlivněné letáky a nakupování privátních značek, využívání samoobslužných pokladen, využívání internetu v nákupním procesu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with the buying possibilities and consumer buying behaviour in the village of Chlumčany, especially in the area of food products. The paper starts with basic terms in the area of consumer behaviour, that also includes the Czech consumer behaviour trends, and with basic terms in the area of retail the place for buying FMCG (fast moving consumer goods). The thesis follows by description of the retail facilities in Chlumčany and of the next buying possibilities in an adequate accessibility. The main item of this bachelor's thesis is a description of consumer behaviour in Chlumčany by a questionnaire survey. The survey is focused on five thematic areas: buying in the main shopping place, buying in the shops in Chlumčany, buying influenced by leaflets and buying of private label products, using of the self-service checkouts and using of the Internet in the purchase process.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Dyrczykova Katerina.pdfPlný text práce940,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dyrczykova_V.pdfPosudek vedoucího práce604,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dyrczykova_O.pdfPosudek oponenta práce560,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dyrczykova_P.pdfPrůběh obhajoby práce178,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12614

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.