Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorZárubová, Veronika
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:41Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:41Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57784
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12622
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na univerzitu třetího věku a marketingovou komunikaci se seniory. Cílem práce bylo popsat seniory jako cílovou skupinu pro vzdělávání, shrnout stav univerzit třetího věku, analyzovat současný stav marketingové komunikace univerzity třetího věku a pojmenovat možné trendy. Hlavním výstupem práce je průzkum v podobě dotazníkové šetření. To proběhlo na základě iniciativy Univerzity třetího věku v Plzni. Cílem dotazníku bylo zjistit, jak se jedinci připravují či připravovali během svého života na důchodový věk a stáří. V závislosti na tom byl zkoumán zájem o kurz Příprava na stáří. Návrh možného řešení se týká strategie marketingové komunikace U3V. Bakalářská práce a výsledky dotazníkového šetření budou předány tajemnici U3V jako podklad pro přípravu tohoto nového vzdělávacího produktu.cs
dc.format79 s. (84 799 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectseniořics
dc.subjectgenerace 50+cs
dc.subjectuniverzita třetího věkucs
dc.titleUniverzita třetího věku a marketingová komunikace se seniorycs
dc.title.alternativeUniversity of the Third Age and marketing communication with seniorsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the University of the Third Age and marketing communication with the seniors. The main objective of this project was to describe the seniors as a target group for education, summarize the state of universities of the third age, analyze the actual state of university marketing communications and identify possible trends. The main outcome of project is a questionnaire survey. The initiative of it came from the University of the Third Age in Pilsen. The aim of the survey was to find out how individuals are preparing or are prepared during their life on the retirement. After that was studied interest in the course "Preparation for old age". I suggested possible solutions which involves marketing communication strategy U3A. Bachelor thesis and the results of the survey will be forwarded to the Secretary of U3A as a basis for expanding research.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedseniorsen
dc.subject.translatedgeneration 50+en
dc.subject.translatedThe University of the Third Ageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Veronika Zarubova.pdfPlný text práce2,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zarubova_V.pdfPosudek vedoucího práce603,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ZarubovaV_o.pdfPosudek oponenta práce677,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zarubova_P.pdfPrůběh obhajoby práce180,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12622

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.