Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorKubát, Petr
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:41Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:41Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57785
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12623
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá internetovým obchodováním. Hlavním cílem práce je popsat současné prostředí a stav české e-commerce. Teoretická část práce vymezuje pojmy internet, e-commerce a e-business. V závěru teoretické části je výčet výhod a nevýhod spojených s internetovým obchodováním a stručný úvod do internetového marketingu. V praktické části je zanalyzováno prostředí, vývoj a současný stav internetového obchodování v České republice a střední Evropě. Následuje soupis několika aktuálních trendů internetového obchodování. V závěru práce je predikce pravděpodobného vývoje české e-commerce. Práce vychází z nejaktuálnějších informací a statistik od APEK, CZSO, ČOI, Gartner atd.cs
dc.format76 s. (109 743 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectB2Ccs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectinternetové obchodovánícs
dc.subjecttrendycs
dc.titleRozvoj a možnosti internetového obchodování v České republicecs
dc.title.alternativeDevelopment and opportunities of e-commerce in the Czech Republicen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with e-commerce. The main goal of the thesis is to describe current environment and state of the Czech e-commerce. Theoretical part of the work defines terms as internet, e-commerce and e-business. At the end of the theoretical part, there is a list of advantages and disadvantages of internet shopping and a short introduction to internet marketing. Practical part analyzes the environment, development and current state of the e-commerce in the Czech Republic and Central Europe. This is followed by the list of several current trends in e-commerce. At the end of the work is a prediction of probable development of the Czech e-commerce. The thesis is based on the newest information and statistics published by APEK, CZSO, ČOI, Gartner etc.en
dc.subject.translatedB2Cen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedinternet shoppingen
dc.subject.translatedtrendsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rozvoj a moznosti internetoveho obchodovani v CR_Kubat Petr.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubat_V.pdfPosudek vedoucího práce578,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KubatP_o.pdfPosudek oponenta práce605,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubat_P.pdfPrůběh obhajoby práce173,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12623

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.