Název: Volnočasové vyžití hostů vybrané lázeňské společnosti
Další názvy: Leisure activities for guests of a spa company
Autoři: Kadlecová, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř, Jan
Oponent: Česal, Pavel
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12635
Klíčová slova: cestovní ruch;lázeňství;marketingový výzkum;spokojenost zákazníků;volnočasové aktivity
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;spas;marketing research;customer satisfaction;leisure activities
Abstrakt: Předložená práce se zaměřuje na analýzu stávající nabídky volnočasových aktivit a akcí v Lázních Bělohrad a okolí vhodných pro lázeňské hosty. Práce se skládá z pěti kapitol. Nejprve jsou představeny důležité teoretické pojmy, poté následuje seznámení s městem Lázně Bělohrad a společností Lázně Bělohrad a.s. a analýza nabídky volnočasových aktivit a akcí v Lázních Bělohrad a okolí. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na průzkum spokojenosti místních obyvatel a lázeňských hostů s nabídkou poskytovaných volnočasových aktivit. Na základě vyhodnocení průzkumu spokojenosti jsou v závěru práce navržena zlepšující opatření. Ke konkrétním zlepšujícím opatřením patří např. vytvoření nových brožur nabízejících volnočasové aktivity pro dva odlišné segmenty zákazníků, zavedení informačních schůzek a umisťování letáků na stoly při snídaních a večeřích, zpestření kulturního programu a jeho následná větší propagace. Další návrhy se týkají zlepšení sportovního vyžití a stravování, zakoupení elektrokol a elektrických vozíků, které by mohly pomoci zdravotně indisponovaným hostům.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on the current offer analysis of leisure activities and events suitable for spa guests in Lázně Bělohrad and its surroundings. The thesis is divided into five chapters. Firstly, there are introduced important theoretical terms followed by the familiarization with the town Lázně Bělohrad and Lázně Bělohrad a.s. company and the analysis of leisure activities and events offered in Lázně Bělohrad and its surroundings. The fourth chapter is focused on a resident and spa guest satisfaction survey with leisure activities. At the end of the thesis, there are suggested improvement measures on the basis of a satisfaction survey evaluation. For example, new leisure activities brochures for two different customer segments, information meetings, leaflets placed on tables during breakfast and dinner, cultural programme diversification and resulting bigger promotion. Other suggestions are related to sport activities and food improvements and the purchase of electro bicycles and electric carts for disabled guests.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - KADLECOVA Veronika.pdfPlný text práce1,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kadlecova V. - V.pdfPosudek vedoucího práce715,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kadlecova V. - O.PDFPosudek oponenta práce532,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kadlecova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce172,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12635

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.