Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorMilotová, Zuzana
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2014-06-09
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:47Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:47Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier58218
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12640
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na politický marketing a volební kampaně v rámci přímé volby prezidenta České republiky. Hlavním cílem práce je popsat kampaň zvoleného kandidáta, srovnat použité nástroje s vybranými soupeři a navrhnout zlepšující opatření. V úvodu jsou uvedeny základní definice a srovnání politického a ekonomického marketingu. Dále je zpracováno dotazníkové šetření, jež pomůže objasnit náhled voličů na politickou propagaci během prezidentských voleb. Výstupem práce je, na základě zmíněného šetření, podat návrh, který by mohl zvýšit úspěšnost volební kampaně vybraného kandidáta.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectvolební kampaňcs
dc.subjectpřímá volba prezidentacs
dc.subjectČeská republikacs
dc.titleHodnocení vybrané kampaně v rámci přímé volby prezidentacs
dc.title.alternativeEvaluation of selected campaign in terms of presidential electionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe content of this bachelor thesis aims at the political marketing and the voting campaign of the direct presidential elections in the Czech Republic. The main goal of this thesis is to outline the campaign of the elected candidate, compare the methods used by the candidate with the methods of selected rivals and to suggest improvements to these methods. A public survey has been carried out and processed to help to understand the voters' views of the political propoganda during the presidential election.The result of this work, which is based on the above mentioned research, is to provide recommendations in order to increase the success rate of the voting compaign of the chosen candidate.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedvoting campaignen
dc.subject.translateddirect presidential electionen
dc.subject.translatedCzech republicen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hodnoceni vybrane kampane v ramci prime volby prezidenta.pdfPlný text práce1,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Milotova_V.pdfPosudek vedoucího práce555,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
MilotovaZ_o.pdfPosudek oponenta práce2,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Milotova_P.pdfPrůběh obhajoby práce198,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12640

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.