Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Wagnerová, Jarmila | |
dc.contributor.author | Vaňková, Helena | |
dc.date.accepted | 2014-05-22 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:30:42Z | |
dc.date.available | 2012-05-30 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:30:42Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-04 | |
dc.identifier | 50515 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12964 | |
dc.description.abstract | V úvodu diplomové práce jsem vysvětlila, proč jsem se rozhodla zvolit si téma týkající se levorukých žáků. Popsala jsem cíle, kterých chci dosáhnout, a porovnat poměr dětí píšících levou a pravou rukou. V první kapitole teoretické části jsem se zabývala historií leváctví. V druhé kapitole se zajímám o lateralitu, což v překladu znamená stranu, bok, odlišnost a nesouměrnost. Zkoumám, co je podstatou, jestli z dítěte bude levák nebo pravák. V závěru jsem zpracovala výsledky dotazníkového šetření, vypsala jsem konkrétní zjištěné hodnoty. Záměrem je změnit myšlení a postoj společnosti k levorukým spoluobčanům. | cs |
dc.format | 85 s., 8 s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50515 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | dítě | cs |
dc.subject | lateralita | cs |
dc.subject | levorukost | cs |
dc.subject | metodika | cs |
dc.subject | psaní | cs |
dc.subject | rodiče | cs |
dc.subject | výchova | cs |
dc.title | Levoruké dítě ve škole a rozvoj písemného projevu | cs |
dc.title.alternative | Left-handed pupil and the development of his/her written skills | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra německého jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | At the beginning of the thesis , I explained why I decided to choose a topic related to left-handed pupils. I described the goals I want to achieve, and draw a comparison between children who write either the left or right hand.The first chapter of the theoretical part deals with the history of left-handedness. The second chapter is interested in laterality, meaning the hand, hip, diversity and asymmetry. What I examine is what is the essence of a child being left-handed or right-handed.In the end, I compiled the results of the survey and listed the specific values observed. The intention is to change the opinion and attitude of society towards left-handed fellow. | en |
dc.subject.translated | child | en |
dc.subject.translated | laterality | en |
dc.subject.translated | left-handedness | en |
dc.subject.translated | methodology | en |
dc.subject.translated | writing | en |
dc.subject.translated | parents | en |
dc.subject.translated | education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Vankova 2014.pdf | Plný text práce | 3,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vankova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 245,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vankova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 277,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vankova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 107,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12964
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.