Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová, Věra
dc.contributor.authorJandová, Tereza
dc.contributor.refereeZikmundová, Vladimíra
dc.date.accepted2014-08-25
dc.date.accessioned2015-03-25T09:32:26Z
dc.date.available2013-06-14cs
dc.date.available2015-03-25T09:32:26Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier57655
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13135
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá soudobou problematikou didaktické transformace vzdělávacího obsahu, a to průřezového tématu Osobnostní a sociální výchovy ve výtvarné výchově na 2. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a empirickou. V rámci teoretické části jsou objasněny pojmy osobnostní a sociální výchovy (sebepoznání a sebepojetí, seberegulace a sebeorganizace, psychohygiena, kreativita, poznávání lidí,mezilidské vztahy, komunikace, kooperace a kompetice, řešení problémů a rozhodovací dovednosti, hodnoty, postoje a praktická etika). Cílem empirické části je ověřit, zda v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání definované téma Osobnostní a sociální výchova skutečně souvisí s oborem výtvarná výchova a oborové cíle i cíle průřezového tématu se překrývají.cs
dc.format83 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectosobnostní a sociální výchovacs
dc.subjectempirický výzkumcs
dc.subjectŠkolní vzdělávací programcs
dc.titleMožnosti rozvoje personálních a sociálních kompetencí ve výtvarné výchověcs
dc.title.alternativePersonal and social competences - possibilities of their development in arten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra výtvarné kulturycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis deals with current issues of educational content and its didactic transformation. The bachelor thesis focuses on didactic transformation of Cross-curricular Subject Moral, Character and Social Education in Fine Arts, stage 2 of Elementary Education. The thesis is divided into two parts theoretical and empirical. In the theoretical part terms of Moral, Character and Social Education (developing perception skills, self-awareness and self-conception, self-regulation and self-organisation, mental hygiene, Creativity, becoming acquainted with people, interpersonal relations, communication, cooperation and competition, problem-solving and decision-making skills, values, attitudes, practical ethics). The target of the empirical part is to verify if in The Framework Education Programme for Elementary Education defined theme Moral, Character and Social Education is related to the field of Fine Art and objectives of Fine Art field and objectives of Cross-curricular Subject are overlapped.en
dc.subject.translatedfine artsen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
dc.subject.translatedcharacter and social educationen
dc.subject.translatedempirical researchen
dc.subject.translatedSchool educational programmeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Tereza Jandova.pdfPlný text práce3,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN - Jandova Tereza - vedouci - Uhl Skrivanova - 2014.pdfPosudek vedoucího práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN - Jandova Tereza - oponent - Zikmundova - 2014.pdfPosudek oponenta práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Jandova Tereza 2014.pdfPrůběh obhajoby práce425,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13135

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.