Název: Multimediální prezentace firmy
Další názvy: Multimedia presentation of company
Autoři: Vitáková, Martina
Vedoucí práce/školitel: Morávek, Jan
Steker, František
Oponent: Jiřičková, Ditta
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13271
Klíčová slova: salon;magnolie;grafický design;web design;vizuální identita;video
Klíčová slova v dalším jazyce: salon;magnolia;graphic design;web design;visual identity;video
Abstrakt: Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila multimediální prezentaci firmy. Vzhledem k časovému rozpětí které je dáno na vypracování bakalářské práce, bylo mým cílem pracovat na reálném projektu. Vybrala jsem si právě začínající firmu s plánovanou výstavbou v Plzni na Slovanech. Výstupem mé práce je salon krásy s jednotným vizuálním stylem. V rámci projektu jsem se účastnila všech rozhodování v souvislosti s designem.Výsledkem mé práce je název salonu, nová budova a design interiéru, doporučený brand, logo firmy, vizitky, responzivní webové stránky a internetová prezentace na sociálních sítích.
Abstrakt v dalším jazyce: As a theme of my bachelor thesis I've decided to describe a process of creating multimedia presentation of a local private firm. After considering the time frame provided for finishing the thesis work, documenting a real-life project has become my clear preference. As a subject of my project I've selected a little start-up company attempting to launch new a beauty salon. The company is going to be located in a newly constructed building in Slovany district within city of Pilsen. The ultimate goal of my thesis and of the project as well was to ensure unitary visual style of the beauty salon and to prepare its multimedia presentation. In order to support reaching the established goal I've been participating on all decisions concerning the company visual design. Final product of the practical part of my bachelor thesis is the name of the salon, design of the new building's outer appearance and its interiors, recommended brand, company logo, business cards, responsive web pages, and finally the presentation of company on the Social networks.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace.pdfPlný text práce39,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vitakova_v.pdfPosudek vedoucího práce135,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vitakova_o.pdfPosudek oponenta práce164,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vitakova.pdfPrůběh obhajoby práce85,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13271

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.