Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák, Miroslav
dc.contributor.authorPešicová, Marie
dc.contributor.refereeŠlechtová, Yvona
dc.date.accepted2014-01-29
dc.date.accessioned2015-03-25T09:34:23Z
dc.date.available2013-06-01cs
dc.date.available2015-03-25T09:34:23Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2013-12-06
dc.identifier53845
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13325
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na systém řízení vztahů se zákazníkem v konkrétní společnosti. Cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak je společnost vnímána zákazníky a jak jsou zákazníci spokojeni s vyřizováním reklamací v obchodech Tesco. V první části práce se nachází teoretický pohled na systém CRM. V druhé části se práce zabývá společností Tesco Stores ČR, a.s. Dále jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření a navrženy možnosti k zlepšení situace společnosti. Součástí druhé části práce je také přiblížení reklamačního řízení společnosti Tesco.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53845-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmanagement vztahu se zákazníkycs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectreklamacecs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer relationship management and its role in enhancing the competitiveness of the enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on customer relationship management in a particular company. The aim of this work is the questionnaire survey to find out how is the company perceived by customers and how the customers are satisfied with the handling of complaints in Tesco stores. The first part of the work shows the theoretical view of CRM. In the second part, the work deals with the company Tesco Stores ČR, plc. Further are analysed the results of questionnaire survey and are designed possibilities for improvement in the company. As a component of the second part of the work is the way how complaints are done in Tesco.en
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
dc.subject.translatedcompetitivenessen
dc.subject.translatedcomplainten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rizeni vztahu se zakaznikem a jeho vyznam pro posileni konkurenceschopnosti podniku1.pdfPlný text práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pesicova v..pdfPosudek vedoucího práce261,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pesicova o..pdfPosudek oponenta práce239,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pesicova ob..pdfPrůběh obhajoby práce303,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13325

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.