Title: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Other Titles: Customer relationship management and its role in enhancing the competitiveness of the enterprise
Authors: Pešicová, Marie
Advisor: Pavlák, Miroslav
Referee: Šlechtová, Yvona
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13325
Keywords: zákazník;management vztahu se zákazníky;konkurenceschopnost;reklamace
Keywords in different language: customer;customer relationship management;competitiveness;complaint
Abstract: Bakalářská práce je zaměřená na systém řízení vztahů se zákazníkem v konkrétní společnosti. Cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak je společnost vnímána zákazníky a jak jsou zákazníci spokojeni s vyřizováním reklamací v obchodech Tesco. V první části práce se nachází teoretický pohled na systém CRM. V druhé části se práce zabývá společností Tesco Stores ČR, a.s. Dále jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření a navrženy možnosti k zlepšení situace společnosti. Součástí druhé části práce je také přiblížení reklamačního řízení společnosti Tesco.
Abstract in different language: This bachelor thesis is focused on customer relationship management in a particular company. The aim of this work is the questionnaire survey to find out how is the company perceived by customers and how the customers are satisfied with the handling of complaints in Tesco stores. The first part of the work shows the theoretical view of CRM. In the second part, the work deals with the company Tesco Stores ČR, plc. Further are analysed the results of questionnaire survey and are designed possibilities for improvement in the company. As a component of the second part of the work is the way how complaints are done in Tesco.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rizeni vztahu se zakaznikem a jeho vyznam pro posileni konkurenceschopnosti podniku1.pdfPlný text práce1,15 MBAdobe PDFView/Open
Pesicova v..pdfPosudek vedoucího práce261,27 kBAdobe PDFView/Open
Pesicova o..pdfPosudek oponenta práce239,83 kBAdobe PDFView/Open
Pesicova ob..pdfPrůběh obhajoby práce303,94 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/13325

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.