Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák, Miroslav
dc.contributor.authorBeránková, Mária
dc.contributor.refereeVacíková, Jana
dc.date.accepted2014-01-29
dc.date.accessioned2015-03-25T09:34:26Z
dc.date.available2013-06-01cs
dc.date.available2015-03-25T09:34:26Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2013-12-06
dc.identifier55866
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13331
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Finio a. s. Cílem této bakalářské práce je popsání současného vzdělávání ve vybrané společnosti, především pak v oddělení call centra a inspektorského servisu. Analýza současného stavu vzdělávání, potenciální vývoj a navržení opatření pro zlepšení efektivnosti, jak z hlediska sociálních vztahů, tak ekonomické efektivnosti pro budoucí vývoj společnosti. Pro průzkum bylo vybráno dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti, následovala analýza vyhodnocení slabých a silných stránek a doporučení na zlepšení jedné z hlavních slabých stránek společnosti. Poslední částí práce je zhodnocení vybraného kurzu z hlediska efektivnosti.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55866-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodnikové vzdělávánícs
dc.subjectvzdělávací procescs
dc.subjectrozvoj zaměstnancůcs
dc.titleVzdělávací procesy v podnikucs
dc.title.alternativeEducational processes in the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor?s thesis deals with employee education in the company Finio, a. s. The aim of the work is to describe the current system of education in the selected company, with a special focus on the call centre and the inspector service department. The thesis also analyses the current state of education in the company and its possible future development. Furthermore, it proposes some measures in order to improve the effectiveness of the education, both from the point of view of social relations and its economic effectiveness for the future development of the company. Within the survey, a questionnaire was administered to the employees of the company, followed by an analysis of the company?s strengths and weaknesses and suggestions of ways to reduce the main weaknesses. Finally, the work evaluates the effectiveness of a selected course.en
dc.subject.translatedtraining of employeesen
dc.subject.translatededucational processen
dc.subject.translatedhuman resource developmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Maria Berankova_K10B0005K.pdfPlný text práce1,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Berankova v..pdfPosudek vedoucího práce251,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Berankova o..pdfPosudek oponenta práce233,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Berankova ob..pdfPrůběh obhajoby práce135,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13331

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.