Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Káňová, Šárka | |
dc.contributor.author | Mračková, Květa | |
dc.date.accepted | 2014-06-04 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:38:47Z | - |
dc.date.available | 2013-06-14 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:38:47Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-07 | |
dc.identifier | 57008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13806 | |
dc.description.abstract | Ústředním tématem bakalářské práce je seznámit s problematikou bilingvismu u předškolních dětí, včetně dilemat, která jsou s ním spojována. Teoretická část je rozdělena do několika kapitol, které se zabývají vymezením pojmu předškolní dítě, objasněním termínu bilingvismus, zmínění jeho podob a vyjmenování dilemat, s kterými se může rodič setkat. V praktické části je popsána metodologie. Výzkumná část je zaměřena na rodiny vychovávající své děti tzv. intencionálním bilingvismem. Šetření je prováděno za využití dvou výzkumných metod, a to hloubkového rozhovoru v biografickém designu a dlouhodobého zúčastněného pozorování. Těmito metodami byly zjištěny informace o průběhu této bilingvní výchovy u sledovaných rodin. | cs |
dc.format | 42 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní dítě | cs |
dc.subject | výchova | cs |
dc.subject | bilingvní výchova | cs |
dc.subject | bilingvismus | cs |
dc.subject | intencionální bilingvismus | cs |
dc.title | Dilemata spojená s bilingvní výchovou předškolních dětí | cs |
dc.title.alternative | Dilemmas about early chilhood bilingual education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The main topic of the Bachelor thesis is acquainted with the issue of bilingualism in pre-school children, including the dilemmas that are associated with it. The theoretical part is divided into several chapters, which deal with the definition of the concept of pre-school child, a clarification of the term bilingualism, mentioning its forms and naming the dilemmas with which the parent can encounter. The practical part describes the methodology. The research part was focused on families raising their children through intentional bilingualism. The survey was conducted using two research methods, in-depth interviews in the biographical design and a long-term observation. These methods have provided information on the progress of bilingual education of these families. | en |
dc.subject.translated | preschool child | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | bilingual education | en |
dc.subject.translated | bilingualism | en |
dc.subject.translated | intentional bilingualism | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Dilemata spojena s bilingvni vychovou predskolnich deti.pdf | Plný text práce | 3,42 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mrackova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 41,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mrackova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 53,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mrackova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13806
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.