Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKáňová, Šárka
dc.contributor.authorDostálová, Kateřina
dc.date.accepted2014-05-19
dc.date.accessioned2015-03-25T09:38:54Z
dc.date.available2013-06-14cs
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier57617
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13825
dc.description.abstractHlavním tématem bakalářské práce je mentoringový program Pět P. Mentoring je zde vnímán, jako základní princip podpory dětí ohrožených sociálním vyloučením. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy, jako je: odolnost (resilience) dítěte, sociální znevýhodnění, sociální vyloučení, dobrovolnická práce a mentoring.Praktická část práce je věnována realizaci a interpretaci dat z kvalitativního výzkumného šetření na téma: Analýza mentoringového programu Pět P realizovaného komunitním centrem TOTEM-RDC.cs
dc.format62 s., II s. (109 202 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57617-
dc.rightsPlný text práce není přístupný.cs
dc.subjectmentoringcs
dc.subjectmentoringový program 5 Pcs
dc.subjectsociální práce s dětmics
dc.subjectdobrovolnictvícs
dc.subjectTOTEM-RCDcs
dc.subjectsociální vyloučenícs
dc.subjectsociální znevýhodněnícs
dc.subjectkrizecs
dc.subjectnáročné životní situacecs
dc.subjectodolnost/resilience dítětecs
dc.titleAnalýza mentoringového programu Pět P komunitního centra Totem v Plzni, jako základní princip podpory pro děti ohrožené sociálním vyloučenímcs
dc.title.alternativeAnalysis of Totem Community Center Mentoring Program 5 P in the City of Pilsenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programSociální péčecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.embargo2113-04-15
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main theme of the Bachelor thesis is The Mentoring Program 5 P. Mentoring is perceived as the basic principle in supporting children threatened by a social exclusion. In the theoretical part of this thesis the basic terms are explained, which includes: child's resilience, social discrimination, social exclusion, volunteering and mentoring. Practical part of this thesis is dedicated to realization and interpretation of a valuable research connected to the theme: Analysis of The mentoring program 5 P realized by the community center TOTEM-RDC.en
dc.subject.translatedmentoringen
dc.subject.translatedmentoring program 5 Pen
dc.subject.translatedsocial work with chldrenen
dc.subject.translatedvolunteeringen
dc.subject.translatedTOTEM-RDCen
dc.subject.translatedsocial exclusionen
dc.subject.translatedsocial discriminationen
dc.subject.translatedcrisisen
dc.subject.translateddifficult life situationsen
dc.subject.translatedchild's resilienceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
rozhodnuti.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP462,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Katerina Dostalova - Analyza mentoringoveho programu Pet P (2014).pdfPlný text práce726,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Dostalova VP.pdfPosudek vedoucího práce52,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dostalova OP.pdfPosudek oponenta práce59,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dostalova O.pdfPrůběh obhajoby práce9,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13825

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.