Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMandysová, Daniela
dc.contributor.authorHajšmanová, Simona
dc.contributor.refereeSlavíková, Marie
dc.date.accepted2014-05-21
dc.date.accessioned2015-03-25T09:40:24Z
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:40:24Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2013-07-01
dc.identifier49466
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13981
dc.description.abstractHlasový projev tvoří nedílnou součást učitelského povolání. Při této profesi je hlas namáhán a nesprávným tvořením zvuku popřípadě tónu se opotřebovává. Mohou pak vzniknout hlasové poruchy a vady, které pedagogům způsobují značné obtíže. V jednotlivých kapitolách se věnuji jak hlasové problematice učitelů hudebních předmětů, tak učitelů ostatních předmětů. Diplomová práce obsahuje teoretickou část, zabývající se vadami a poruchami hlasu, a výzkumnou část, která zachycuje četnost hlasových poruch u učitelů základních a středních škol.cs
dc.format90315 znakůcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthlasové poruchycs
dc.subjectorganické poruchy hlasucs
dc.subjectfunkční poruchy hlasucs
dc.subjecthlasové vadycs
dc.subjecthlasová hygienacs
dc.titleHlasové vady a poruchy u učitelů ZŠ a SŠ (spojeno s výzkumem)cs
dc.title.alternativeDefects and disturbance of voices in primary school teachers and secondary school teachers(associated with research)en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with disorders of voices and defects of voices of the teachers in primary and secondary schools. It has two parts. The first is the theoretical and it describes defect and desorders or their treatment. The second part is the research. Respondents are divided into two categories. In the first of these categories are music teachers, and in the second category are teachers of the others subjects. At the base of the hypothesis contains the real incedence of voice disorders.en
dc.subject.translateddesorders of voicesen
dc.subject.translateddefects of voicesen
dc.subject.translatedtwo parts of respondentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vady a poruchy hlasu u ucitelu zakladnich a strednich skol.pdfPlný text práce505,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hajsmanova_hodnoceni_DP_vedouci_Mandysova.pdfPosudek vedoucího práce800,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hajmsnova_posudek_DP_oponent_Slavikova.pdfPosudek oponenta práce658,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_obhajoby_DP_Hajsmanova.pdfPrůběh obhajoby práce167,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13981

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.