Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFirýtová, Rita
dc.contributor.authorRendlová, Michaela
dc.contributor.refereeValešová, Monika
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:41:09Z-
dc.date.available2013-01-31cs
dc.date.available2015-03-25T09:41:09Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-28
dc.identifier55318
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14068
dc.description.abstractTato bakalářská práce zjišťuje způsob integrace handicapovaného dítěte ve volno-časových aktivitách. Práci lze rozdělit do dvou základních částí. První část shrnuje teoretické poznatky o poruchách autistického spektra, definuje pojem integrace a handicap. Ve druhé části je pomocí kvalitativního výzkumu zkoumán způsob a výsledky integrace autistického dítěte ve volnočasových aktivitách. Je zjišťována schopnost vzájemné integrace dětí s PAS a zdravých dětí. Na základě průzkumu probíhajícího od září 2013 v organizaci Motýl o.s. se ztotožňuji s názorem, že vzájemné začlenění nemocných dětí mezi zdravé přineslo pozitivní zkušenosti pro obě strany.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectporucha autistického spektracs
dc.subjectvolnočasové aktivitycs
dc.titleIntegrace handicapovaného dítěte ve volno časových aktivitáchcs
dc.title.alternativeInteraction of child with disabilities in leisure activitiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studiícs
dc.description.departmentKatedra fyzioterapie a ergoterapiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this undergraduate thesis is to find means of integrating of a physically challenged child in extra-curricular activities. The thesis may be divided into two subparts. The first half summarizes theoretical knowledge concerning the spectrum of autistic disabilities, defines the terms integration and handicap. The second part consists of a research, conducted via qualitative criteria, of means and outcomes of integrating an autistic child into extra-curricular activities. The ability of mutual integration of children with PAS and healthy children is researched. Based on the research conducted since September i.a.w. Motyl o.s. I may confirm that the mutual incorporation of ill children amongst healthy ones has brought positive work experiences to both parties.en
dc.subject.translatedinteractionen
dc.subject.translatedautism spectrum disorderen
dc.subject.translatedleisure activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarka prace, Michaela Rendlova , 2014.pdfPlný text práce3,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rendlova - posudek vedouci prace.pdfPosudek vedoucího práce530,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rendlova - oponentsky posudek.pdfPosudek oponenta práce452,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rendlova.pdfPrůběh obhajoby práce416,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14068

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.