Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEgerová, Dana
dc.contributor.authorSchmidtová, Kateřina
dc.contributor.refereeJermář, Milan
dc.date.accepted2014-06-09
dc.date.accessioned2015-03-25T09:43:31Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:43:31Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57795
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14337
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zkoumáním sociálního klimatu firmy jako faktoru podmiňujícího výkonnost firmy. V práci je nejprve vybraný podnik charakterizován a formulován jeho strategický záměr včetně rozboru podnikatelského prostředí a strategické analýzy. Poté následuje teoretické vymezení pojmu sociální klima. Důležitou část této práce tvoří průzkum sociálního klimatu v podniku, který je proveden pomocí dotazníkového šetření. Výstupy průzkumu poukazují na silné a slabé stránky sociálního klimatu. Po vyhodnocení průzkumu jsou určeny stimulační faktory sociálního klimatu. Závěrečná kapitola je zaměřena na návrh projektu, který přispívá ke zlepšení sociálního klimatu podniku tak, aby bylo podpořeno naplnění stanovených cílů.cs
dc.format109 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální klimacs
dc.subjectvýkonnostcs
dc.subjectstimulační faktorcs
dc.subjectprojektcs
dc.titleZkoumání sociálního klimatu firmy jako faktoru podmiňujícího výkonnost firmycs
dc.title.alternativeResearch of the social climate of a company as a factor determining its performanceen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis deals with the social climate within the company as a factor determining its performance. First chapters deal with the company introduction and characteristics of its strategic plan including business environment analysis and strategic analysis. This is followed by theoretical definition of social climate. The important part of this thesis is the survey of the social climate in the chosen company, which is carried out through created questionnaire. The survey results indicate strengths and weaknesses of the social climate. After the survey evaluation, stimulating factors of the social climate are determined. Final chapter focuses on the project proposal, which contributes to improving the company´s social climate in order to support the achievement of the set goals.en
dc.subject.translatedsocial climateen
dc.subject.translatedperformanceen
dc.subject.translatedstimulating factoren
dc.subject.translatedprojecten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Schmidtova.pdfPlný text práce3,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_schmidtova_VP.pdfPosudek vedoucího práce621,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_schmidtova_OP.pdfPosudek oponenta práce594,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schmidtova.PDFPrůběh obhajoby práce783,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14337

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.