Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKáňová, Šárka
dc.contributor.authorŠubrtová, Lucie
dc.date.accepted2014-05-21
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:48Z
dc.date.available2011-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:48Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier50152
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14836
dc.description.abstractPráce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje mentální postižení, mentální retardaci a její klasifikaci a stupně. Dále je teoretická část věnována možnostem výchovy a vzdělávání pro osoby s mentálním postižením. Praktická část má pak za úkol analyzovat život rodin a jejich dětí (dospělých) s mentálním postižením. Dalším cílem práce je srovnat možnosti vzdělání pro osoby s mentálním postižením za dob totalitního režimu a dnes.cs
dc.format77 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmentální retardacecs
dc.subjectmentální postiženícs
dc.subjectvýchovacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titleProblematika životního doprovázení člověka s mentálním postižením v rodiněcs
dc.title.alternativeThe issue of life-long attendance of persons with intellectual disability in familyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programSociální politika a sociální prácecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part describes intellectual disability, mental retardation and its classification and degree. The theoretical part is further devoted to upbringing and education for people with intellectual disabilities. The practical part is then the task of analyzing the lives of families and their children (adults) with intellectual disabilities. Another aim of this thesis is to compare the educational opportunities for people with intellectual disabilities in times of a totalitarian regime and today.en
dc.subject.translatedmental retardationen
dc.subject.translatedmentally disableden
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedfamilyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_SUBRTOVA_1404.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Subrtova VP.pdfPosudek vedoucího práce59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
subrtova OP.pdfPosudek oponenta práce59,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
subrtova O.pdfPrůběh obhajoby práce9,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14836

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.