Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Káňová, Šárka | |
dc.contributor.author | Šubrtová, Lucie | |
dc.date.accepted | 2014-05-21 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:47:48Z | |
dc.date.available | 2011-12-02 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:47:48Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 50152 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/14836 | |
dc.description.abstract | Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje mentální postižení, mentální retardaci a její klasifikaci a stupně. Dále je teoretická část věnována možnostem výchovy a vzdělávání pro osoby s mentálním postižením. Praktická část má pak za úkol analyzovat život rodin a jejich dětí (dospělých) s mentálním postižením. Dalším cílem práce je srovnat možnosti vzdělání pro osoby s mentálním postižením za dob totalitního režimu a dnes. | cs |
dc.format | 77 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mentální retardace | cs |
dc.subject | mentální postižení | cs |
dc.subject | výchova | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.title | Problematika životního doprovázení člověka s mentálním postižením v rodině | cs |
dc.title.alternative | The issue of life-long attendance of persons with intellectual disability in family | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Sociální politika a sociální práce | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part describes intellectual disability, mental retardation and its classification and degree. The theoretical part is further devoted to upbringing and education for people with intellectual disabilities. The practical part is then the task of analyzing the lives of families and their children (adults) with intellectual disabilities. Another aim of this thesis is to compare the educational opportunities for people with intellectual disabilities in times of a totalitarian regime and today. | en |
dc.subject.translated | mental retardation | en |
dc.subject.translated | mentally disabled | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | family | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_SUBRTOVA_1404.pdf | Plný text práce | 1,24 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Subrtova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
subrtova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 59,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
subrtova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 9,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14836
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.