Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubík, Michal
dc.contributor.authorJeníček, Jan
dc.contributor.refereeHousar, Pavel
dc.date.accepted2014-06-04
dc.date.accessioned2015-03-25T09:48:19Z
dc.date.available2013-10-14cs
dc.date.available2015-03-25T09:48:19Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-12
dc.identifier58375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14895
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřena na analýzu testovacího pracoviště, určeného k testování řídící jednotky dveří osobního automobilu, využívajícího metodu testování Hardware in the Loop (HiL). V úvodu této práce je stručný přehled teorie automatizovaného testování. Práce dále popisuje testovanou jednotku a hardwarové a softwarové prostředky pracoviště. Hlavní část se zabývá analýzou stávajícího modelu pro HiL testování. Následuje teoretický rozbor a vytvořením modelu odezvy elektricky ovládaného zpětného zrcátka. Závěr shrnuje výsledky této práce a možnosti testovacího systému s ohledem na jeho uplatnění.cs
dc.format48 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58375-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthardware inloopcs
dc.subjectHiLcs
dc.subjectautomatizace testovánícs
dc.subjectelektronická řídící jednotkacs
dc.subjectPROVEtechcs
dc.subjectmodelovánícs
dc.titleTestovací pracoviště pro dveřní řídicí jednotku automobilucs
dc.title.alternativeTest bench for door control uniten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra elektroenergetiky a ekologiecs
dc.thesis.degree-programAplikovaná elektrotechnikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe master thesis presents an analysis of the test-bench workstation for testing of the door control unit used in a passenger car. The test-bench uses method so called Hardware in the Loop automated testing. Brief summary of the automated testing theory is mentioned at the beginning of the thesis. Following section deals with the ECU description. Capability of the test-bench's hardware and software are described in following section. The analysis of the test-bench's model is the main part of the thesis, followed by the theoretical and practical application of the model of the electrically controlled mirror. The conclusion summarizes the results of this thesis and the capabilities of the test system in term of its application.en
dc.subject.translatedhardware inloopen
dc.subject.translatedHiLen
dc.subject.translatedtest automationen
dc.subject.translatedelectronic control uniten
dc.subject.translatedPROVEtechen
dc.subject.translatedmodellingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Jenicek.pdfPlný text práce8,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058375_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce355,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058375_oponent.pdfPosudek oponenta práce355,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058375_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce241,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14895

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.