Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBezděk, Jiří
dc.contributor.authorPistorius, Ondřej
dc.contributor.refereeFeiferlíková, Romana
dc.date.accepted2014-08-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:49:07Z
dc.date.available2013-06-14cs
dc.date.available2015-03-25T09:49:07Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier56771
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14988
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je zkoumání hudby jako nástroje v reklamě. Jde o zachycení účelného využití hudby, kdy umělecký potenciál hudby ustupuje do pozadí. Úvod je věnován historii hudby v reklamě a působení hudby na emoce. Dále se zde definují základní kritéria úspěšné hudební složky v reklamě, jakými jsou zapamatovatelnost, cílová skupina, důvěryhodnost nebo nasměrování zákazníka k produktu. A možnosti ovlivnění zákazníka hudbou přímo v kamenných obchodech. Na konci teoretické části jsou příklady z praxe. Praktická část se týká měření hlasitosti televizní reklamy. A Vyhodnocení dotazníkového šetření, které přispělo k vypracování teoretické části. Hledal jsem souvislosti mezi hudební složkou v reklamním sdělení a obchodním prostředí.cs
dc.format53 s. (55 550 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthudbacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectemocecs
dc.subjectpsychologie hudbycs
dc.titleHudba v reklamě a obchodním prostředí, aneb jak nás skrze hudbu ovlivňují médiacs
dc.title.alternativeMusic in advertisement and bussines. How us influence media through the musicen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bacalary is about music in advertisement. It exploring the relationship between human being and music in advertisement. It is about potential effects that music can have upon us. It contains two main parts. The first part is devoted to the theoretical basis that defines the essential concepts about the topic and creates the theoretical basis for the second practical part. First section is about music history in advertisement. Second section is about emotions, which is consequential for using music in advertisement. Third section is about criterions, which is important for a music in advertisement. That are: focus groups, keeping in mind and credibility. The end of the first section is about using music in professions. Second part is measuring sound volume in television advertisement and analyze of answer sheet.en
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedemotionen
dc.subject.translatedpsychology of musicen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pistorius Hudba v reklame a obchodnim prostredi.pdfPlný text práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pistorius_hodnoceni_BP_vedouci_Bezdek.pdfPosudek vedoucího práce465,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pistorius_posudek_BP_oponent_Feiferlikova.pdfPosudek oponenta práce492,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_obhajoby_Pistorius.pdfPrůběh obhajoby práce143,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14988

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.