Název: Obchodní vztahy mezi Tureckem a Českou republikou: Analýza obchodních a komerčních vztahů obou států a jejich vývoj
Další názvy: Business relations between Turkey and Czech Republic: Analysis of the evolving relationship between two countries
Autoři: Hessová, Hedvika
Vedoucí práce/školitel: Kumar, Alok
Oponent: Raisová, Eva
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/15110
Klíčová slova: Turecko;Česká republika;mezinárodní obchod;vzájemné obchodní vztahy;diplomatické vztahy;Evropská unie;rozhovory
Klíčová slova v dalším jazyce: Turkey;Czech republic;international business;reciprocal business relations;diplomatic relations;European union;interviews
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu a výzkum týkající se obchodu mezi Tureckem a Českou republikou, odhalit podobnosti, ale také odlišnosti mezi těmito dvěma státy a poukázat na důležitost tohoto obchodního partnerství. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí a několika kapitol. V první části jsou představeny všechny důležité obchodní aspekty obou zemí, jako například diplomacie, historie nebo měna. Ve druhé části jsou zpracovány rozhovory se třemi různými představiteli těchto obchodních vztahů. Všem byly položeny otázky týkající se informací zpracovaných v první části bakalářské práce. Tato práce by měla pomoci čtenářům uvědomit si a pochopit důležitost těchto obchodních partnerství a rozšířit si přehled, co se obchodu mezi Tureckem a Českou republikou nejen do budoucna týká.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this thesis was to analyse and research Turkish and Czech business relationship, to discover the similarities and differences between these two countries and to point out the importance of this business connection. The thesis is divided into two main parts and several sections. The first part introduces all important business aspects as diplomacy, history, currency and the like for both countries Turkey and the Czech Republic. In the second part the interviews of three different business representatives can be found. All of them were asked the questions regarding the information from the first part of this thesis. It is expected that the thesis might help the readers to realize and understand the importance of this reciprocal business relation and broaden their knowledge as this business relationship grows in the future.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
HESSOVA BAKALARSKA PRACE.pdfPlný text práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hessova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce524,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hessova - oponent.pdfPosudek oponenta práce538,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba - Hessova.pdfPrůběh obhajoby práce312,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15110

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.