Název: Použitie octree struktury na urychlenie metody ray tracing
Autoři: Martinka, Jozef
Citace zdrojového dokumentu: Winter School of Computer Graphics and CAD Systems 94: University of West Bohemia: Pilsen, Czech Republic, January 19-20, 1994, p. 106-112.
Datum vydání: 1994
Nakladatel: Západočeská univerzita
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1994/papers94/Martinka_92.pdf
http://hdl.handle.net/11025/15405
ISBN: 80-7082-192-2
Klíčová slova: sledování paprsku;dělení scény;struktura octree;počítačová grafika
Klíčová slova v dalším jazyce: ray tracing;scene subdivison;octree structure;computer graphics
Abstrakt: Niektoré spôsoby urychlenia metody ray tracing využivajú priestorové rozdelenie scény a jej reprezentáciu pomocou octree štruktúry. Hlavné problémy spojené s použitím uctree sú: vhodná reprezentácia, efektivny spósob vytvorenia (rozdelenia scény na kocky octree) a rychly "prechod" stedovaného lúča cez štruktúru. V článku sú stručne popisané niektoré prístupy k riešeniu týchto problémov.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Winter School of Computer Graphics and CAD Systems 94
Sborník referátů semináře Zimní škola počítačové grafiky a CAD systémů 1992

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Martinka_92.pdfPlný text767,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15405

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.