Title: Děti trvale žijící v prostředí sociálně vyloučené lokality. Determinanty vzdělávání v sociokulturním kontextu
Authors: Morvayová, Petra
Citation: AntropoWebzin. 2008, č. 1, s. 27-55.
Issue Date: 2008
Publisher: AntropoWeb
Document type: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/15599
http://www.antropoweb.cz/webzin/achive_old/webzin_1_2008/AntropoWEBZIN%201_2008.pdf
ISSN: 1801-8807
Keywords: sociálně vyloučené lokality;děti;vzdělávání
Keywords in different language: localities of social exlusion;children;education
Abstract in different language: The article contains about children constantly living in the localities of social exclusion and about determinants of education in the social-cultural context.
Rights: Autoři, kteří chtějí publikovat v tomto časopise, musí souhlasit s následujícími body: Autoři si ponechávají copyright a umožňují časopisu publikovat příspěvky pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu. Autorům je dovoleno a doporučováno, aby po publikování svých příspěvků v tomto časopise zpřístupnili svou práci online (například na svých webových stránkách)
Authors who publish with this journal agree to the following terms: Authors retain copyright and grant the journal right of publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) but only after the final publication.
Appears in Collections:Číslo 1 (2008)
Číslo 1 (2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Morvayová.pdfPlný text308,44 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/15599

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.