Název: Optimizing ray-tracing for complex solids
Autoři: Jiménez, J.J.
Segura, R. J.
Feito, F. R.
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2001, vol. 9, no. 1-3.
Datum vydání: 2001
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/15737
http://wscg.zcu.cz/wscg2001/WSCG2001_Program.htm
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: vizualizace;sledování paprsku;průsečík;realistické obrázky
Klíčová slova v dalším jazyce: visualization;ray tracing;intersection;realistic images
Abstrakt v dalším jazyce: Ray-tracing algorithm is very used to produce realistic synthetic images in Computer Graphics. Yet, the time necessary to obtain images of high quality is very high. The bottleneck of this method of visualization appears when the intersection between the rays and the differents objects appearing in the scene, is computed. In this paper, an implementation of the ray-tracing method is presented, using a robust and efficient algorithm to determine the intersection between a ray and a polygon in 3D. We think that the use of this algorithm could decrease the time necessary to produce realistic synthetic images.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 9, number 1-3 (2001)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
R84.pdfPlný text343,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15737

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.