Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorŽára, Jiří
dc.contributor.authorHoleček, Aleš
dc.contributor.authorPřikryl, Jan
dc.contributor.editorSkala, Václav
dc.date.accessioned2015-09-30T12:33:06Z
dc.date.available2015-09-30T12:33:06Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.citationJournal of WSCG. 1994, vol. 2, no. 1-2, p. 113-117.en
dc.identifier.issn1213-6972 (print)
dc.identifier.issn1213-6980 (CD-ROM)
dc.identifier.issn1213-6964 (online)
dc.identifier.urihttp://wscg.zcu.cz/wscg1994/wscg94.htm
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16083
dc.format3 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherVáclav Skala - UNION Agencycs
dc.relation.ispartofseriesJournal of WSCGen
dc.rights© Václav Skala - UNION Agencycs
dc.subjectpočítačová grafikacs
dc.subjectvykreslovánícs
dc.subjectparalelní algoritmuscs
dc.subjectsledování paprskucs
dc.subjectPVMcs
dc.titleParallelisation of the ray-tracing algorithmen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe two typical methods for distribution of ray-tracing rendering algorithm are presented in this article. The implementation of a distributed ray-tracer on a network of UNIX workstations is described in details. The first results are discussed from the point of view of memory load, time of computation and cost of communication among processes.en
dc.subject.translatedcomputer graphicsen
dc.subject.translatedrenderingen
dc.subject.translatedparallel algorithmen
dc.subject.translatedray tracingen
dc.subject.translatedPVMen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 2, number 1-2 (1994)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zara_94.pdfPlný text519,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16083

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.