Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorFaltejsková, Olga
dc.contributor.authorDvořáková, Lilia
dc.date.accessioned2015-10-06T09:43:33Z
dc.date.available2015-10-06T09:43:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationTrendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 3, s. 19-28.cs
dc.identifier.issn1805-0603
dc.identifier.urihttp://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-3.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16224
dc.format10 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesTrendy v podnikánícs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectvýkonnost bankcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectsegment studentůcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectimage bankcs
dc.titleJak vnímají image bank studentics
dc.title.alternativeHow students perceive image of banksen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedCustomer satisfaction and loyalty are the most significant components of the growth of bank performance. The basis of success is the customer who brings the bank returns. Also plays an important role image, which presents the bank towards its surroundings. The research focused on a specific group of interest from customers, the students, who are very sensitive to perceive this area. The assessment has been used Net Promoter Score indicators (NPS). How students see the image of bank, what they appreciate and what they do not like? What are the advantages and disadvantages of using the NPS, are the questions that try our paper to answer. Simple measurement of customer satisfaction with NPS allows banks to detect weaknesses in the relationship and time to respond.en
dc.subject.translatedbank performanceen
dc.subject.translatedcustomer satisfactionen
dc.subject.translatedstudents segmenten
dc.subject.translatedmeasuring satisfactionen
dc.subject.translatedimage of banken
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2012)
Články / Articles (KFU)
Číslo 3 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Faltejskova.pdfPlný text2,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16224

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.