Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gregar, Jan | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2015-10-16T14:31:47Z | |
dc.date.available | 2015-10-16T14:31:47Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [112-116]. ISBN 978-80-261-0519-0. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0519-0 | |
dc.identifier.uri | http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16571 | |
dc.description.abstract | Příspěvek seznamuje s vybranými terminologickými poznatky získanými v souvislosti s překladem nově vydané publikace věnované badatelsky orientované výuce, která se jeví jako přínosná z hlediska aplikace v technických a přírodovědných předmětech. Snahou je rovněž reagovat na globalizační trendy projevující se stále intenzivnější komunikací českých vědeckých a pedagogických pracovníků z oblasti technického vzdělávání v anglickém jazyce. V této souvislosti se věnujeme vybraným více či méně frekventovaným pojmům v rámci oborových didaktik. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.subject | technické vzdělávání | cs |
dc.subject | anglický jazyk | cs |
dc.title | Terminologické poznámky k překladu publikace "Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy" | cs |
dc.title.alternative | Terminology notes for the translation of a publication "Inquiry-based instruction: concept, essence, importance and contribution" | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article introduces the readers to the selected terminological findings acquired in connection to the translation of a new publication devoted to the inquiry-based instruction, which appears as a contributive one in terms of its application in technical and science-related subjects. There is also an effort to react on the globalizing trends, which are manifesting themselves in an intensive communication of Cuech scientific and educational workers from the field of technical education in the English language. In this connection, we deal with more or less frequent terms of the field didactics. | en |
dc.subject.translated | inquiry-based learning | en |
dc.subject.translated | textbook | en |
dc.subject.translated | technical education | en |
dc.subject.translated | english language | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2015 Olympiáda techniky Plzeň 2015 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Gregar.pdf | Plný text | 838,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16571
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.