Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKomarova, Anastasiya
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2015-10-22T05:47:29Z
dc.date.available2015-10-22T05:47:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [149-151]. ISBN 978-80-261-0519-0.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0519-0
dc.identifier.urihttp://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16578
dc.format3 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjecthracs
dc.subjectstimulace učenícs
dc.subjecttechnologiecs
dc.subjecttkaninacs
dc.titleThe game as a means of learning stimulationen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article presents Master Diploma on the problem of pupils’ activity (stimulation) at the lessons of Technology in the school №16, the city of Vladimir, Russia. The plan of the lesson in the form of the game “Fabric, its properties and kinds” is offered for teachers of Technology.en
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedlearning stimulationen
dc.subject.translatedtechnologyen
dc.subject.translatedfabricen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2015
Olympiáda techniky Plzeň 2015

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Komarova.pdfPlný text303,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16578

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.