Název: Optimized face animation with morph-targets
Autoři: Berner, Uwe
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2004, vol. 12, no. 1-3, p. 43-48.
Datum vydání: 2004
Nakladatel: UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2004/Papers_2004_Full/H67.pdf
http://hdl.handle.net/11025/1715
ISSN: 1213-6972
Klíčová slova: animace obličeje;konverzační uživatelské rozhraní
Klíčová slova v dalším jazyce: face animation;conversational user interfaces
Abstrakt: An ongoing research topic is to build suitable visualization architectures for anthropomorphic conversational user interfaces which will run on different devices like laptops, PDAs and smart phones. One interesting way to handle the performance restrictions on small and mobile devices are scalable avatars and animations. An idea to speed up our animation system based on morph targets is presented, to achieve this the number of animation weights for the morph targets is reduced dynamically. This method is optimized by regarding the graphical structure and dependancies of the morph targets.
Práva: © UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 12, number 1-3 (2004)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
H67.pdf468,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1715

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.