Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorNový, Pavel
dc.contributor.refereeHruška, Zdeněk
dc.date.accepted2015-01-28
dc.date.accessioned2016-03-15T08:44:08Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:44:08Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-12-12
dc.identifier58196
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18258
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřená na analyzování šíře a kvality marketingového komunikačního mixu u čtyř subjektů, které v Praze produkují muzikálová představení. Teoretická část vymezuje marketingový komunikační mix a oblast muzikálového divadla na území České republiky. V praktické části je sestaven soubor hodnocených prvků marketingového komunikačního mixu. Poté byly prvky zanalyzovány pomocí čtyř metod. U dvou z nich jsou použity subjektivně určené váhy. Pro oblast interaktivního marketingu bylo provedeno srovnání kvality webových stránek. Výsledky byly vztaženy k obsazenosti sálu a na samém závěru byly navrženy oblasti, ve kterých by jednotlivé produkce měli provést úpravu svého marketingového komunikačního mixu.cs
dc.format80 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectanalýza marketingového komunikačního mixucs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmuzikálcs
dc.titleAnalýza využití marketingového komunikačního mixu vybraného subjektucs
dc.title.alternativeAnalysis of use of marketing communication mix of a selected organisationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is aimed on the analysis of quality and breadth of marketing communication mix of four subjects, that they produce musical performances in Prague. The theoretical part defines marketing communication mix and area of musical theatre in the Czech Republic. In the practical part, there is composed a set of analysed items of marketing communication mix. Then were items analysed by four methods. Two of them are determined by subjectively settled weights. In the part of an interactive marketing we have processed a comparison of quality of websites. Results were compared with the capacity of theatre hall. At the end of a thesis were presented recommendations, where the production should make corrections of marketing communication mix.en
dc.subject.translatedanalysis of promotion mixen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmusicalen
dc.subject.translatedtheatreen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_novy_analyza_vyuziti_mtgk_vybraneho_subjektu.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-pv Novy.PDFPosudek vedoucího práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-po Novy.PDFPosudek oponenta práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-novy.PDFPrůběh obhajoby práce872,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18258

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.