Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorKonečná, Marcela
dc.contributor.refereeMičík, Michal
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:08Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:08Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62338
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18347
dc.description.abstractPrvní část této bakalářské práce je obecně zaměřena na koncepci fair trade, popis základních principů a způsoby značení fairtradových výrobků. Jsou zde uvedeny faktografické údaje o světovém, britském a českém trhu s fairtradovými výrobky. Další část práce je zaměřena především na způsoby, jak může fair trade proniknout do veřejné správy a jsou zde uvedeny příklady evropských států, u kterých to již dlouhodobě funguje. Ve výzkumné části je pomocí e-mailové korespondence s příslušnými orgány zjištěna míra penetrace fairtradových výrobků do veřejné správy v České republice. V práci je také představena společnost mamacoffee, pro niž je na základě zjištěného stavu vytvořen návrh, který má napomoci zlepšit současnou situaci fair trade ve veřejné správě v České republice.cs
dc.format77 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfair tradecs
dc.subjectfairtradová městacs
dc.subjectveřejná správacs
dc.subjectveřejné zakázkycs
dc.subjectspolečenská odpovědnostcs
dc.titleUplatnění konceptu Fair Trade ve veřejné správěcs
dc.title.alternativeApplication of the concept of Fair Trade in the public administrationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe first part of the bachelor thesis is generally focused on the concept of Fair Trade, a description of the basic principles and methods for marking Fair Trade products. This thesis presents factual information about the world, the British and the Czech market with Fair Trade products. Next part is focused on possibilities for Fair Trade to penetrate the public administration and there are also given the examples of European countries where it works for a long time. In the research part, there is through e-mail correspondence with the competent authorities detected penetration rate of Fair Trade products in public administration in the Czech Republic. There is also introduced company mamacoffee, for which is according to the results of the research created a proposal, which should help improve the current situation of Fair Trade in the public administration in the Czech Republic.en
dc.subject.translatedfair tradeen
dc.subject.translatedfairtrade townsen
dc.subject.translatedpublic administrationen
dc.subject.translatedprocurementen
dc.subject.translatedsocial responsibilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Konecna_K12B0535P.pdfPlný text práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Konecna M. - V.PDFPosudek vedoucího práce574,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Konecna M. - O.pdfPosudek oponenta práce1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Konecna M. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce194,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18347

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.