Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová, Hana
dc.contributor.authorTomková, Štěpánka
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2015-06-09
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:16Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:16Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62986
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18360
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá službami a marketingovými aktivitami zámku Nebílovy a přináší návrhy, jak zvýšit návštěvnost. Práce je rozdělena do dvou částí. Úvodní část poskytuje teoretické poznatky o marketingu kulturních (turistických) památek a nástrojích, které pro marketing využívají. Praktická část se zabývá analýzou poskytovaných služeb a konkrétními marketingovými aktivitami zámku Nebílovy. Poslední část práce obsahuje návrhy opatření k rozšíření služeb a zvýšení návštěvnosti.cs
dc.format52 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectturistická památkacs
dc.subjectzámekcs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingcs
dc.titleAnalýza služeb a marketingových aktivit vybrané turistické památkycs
dc.title.alternativeAnalysis of services and marketing activities of selected tourist sighten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis concerns with services and marketing activities in castle Nebílovy and brings proposals, how to increase the attendance. The thesis is divided into 2 parts. The introductory part provide theoretical knowledges about the marketing of cultural (touristic) sights and implements, which they use for the marketing. Practical part concerns with analysis of provided services and paticular marketing activities in castle Nebílovy. The last part of the thesis contains measure proposals to widening of services and increase in attendance.en
dc.subject.translatedtourist sighten
dc.subject.translatedcastleen
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedmarketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Tomkova_Stepanka.pdfPlný text práce1,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Tomkova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce711,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Tomkova_O.pdfPosudek oponenta práce755,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Tomkova_P.pdfPrůběh obhajoby práce148,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18360

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.