Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorVuová, Barbora
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:18Z
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:18Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62991
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18365
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center v Plzni a následné srovnání se zahraničními science centry. Teoretická část představuje úvod do marketingové komunikace a popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část obsahuje základní charakteristiku společnosti, její portfolio služeb a zhodnocuje dosavadní propagační aktivity. Dále jsou představeny dvě zahraniční společnosti (Science World at Telus World of Science, VilVite Bergen Science Center) a způsob jejich komunikace. Součástí praktické části je také srovnání vybraných nástrojů komunikačního mixu všech zmíněných společností na základě zjištěných skutečností. V závěru jsou navrhnuta konkrétní doporučení, která by mohla vést k efektivnější marketingové komunikaci společnosti Techmania Science Center.cs
dc.format86 s. (123 067 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixucs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectscience centercs
dc.subjectnástrojcs
dc.titleSrovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centrycs
dc.title.alternativeThe comparison of used communication mix Techmania Science Center with selected science centersen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on marketing communication of a non-profit organization Techmania Science Center in Pilsen and following comparison with foreign science centers. The theoretical part deals with marketing communication and describes the individual tools of communications mix. The practical part contains the basic characteristics of the company, its portfolio and current promotional activities. The following part of thesis provides introduction of two foreign companies (Science World at Telus World of Science, VilVite Bergen Science Center) and the way of their communication. The practical part also includes comparison of selected tools of communication mix of all mentioned companies based on established facts. In conclusion, there are proposed concrete recommendations that could lead to more effective marketing communication of Techmania Science Center.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedscience centeren
dc.subject.translatedtoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vuova_Barbora.pdfPlný text práce5,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Vuova_V.pdfPosudek vedoucího práce671,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Vuova_O.pdfPosudek oponenta práce585,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Vuova_V.pdfPrůběh obhajoby práce671,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18365

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.