Název: Zhodnocení dodržování standardů kvality poskytovaných služeb ve vybraném franchisingovém řetězci
Další názvy: The evaluation of the compliance with the norms in the quality of the services provided in the selected franchise chain
Autoři: Procházková, Alena
Vedoucí práce/školitel: Čechurová, Lenka
Oponent: Janeček, Petr
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18367
Klíčová slova: franchising;franchisingový řetězec potrefená husa;manuál;mystery shopping
Klíčová slova v dalším jazyce: franchising;franchise chain potrefená husa;manual;mystery shopping
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení a porovnání kvality poskytovaných služeb v restauracích franchisingového řetězce Potrefená husa. Teoretická část práce se zabývá především franchisingem, formou podnikání, na které je tato síť založena. Pomocí metody mystery shopping průzkumník dle předem připraveného záznamového archu pozoroval, zda byly během obsluhy dodržovány standardy manuálu, které jsou stanoveny franchisorem Pivovary Staropramen, s.r.o. Mystery shopping byl uskutečněn celkem ve třech restauracích, v Potrefené huse na Chodově, v Holešovicích a v Plzni. Po uskutečnění návštěv bylo provedeno vyhodnocení a porovnání mezi jednotlivými restauracemi. Na závěr jsou navržena doporučení, která by mohla zvýšit kvalitu poskytovaných služeb.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the evaluation and comparison with the quality of the services provided in restaurants franchise chain Potrefená husa. The theoretical part is concerned with franchising mainly, the business method, on which this chain based. The researcher observed the right compliance with norms of manual during visits. The franchisor Pivovary Staropramen, s.r.o. prescribes these norms. Process of mystery shopping was followed according to research list, whis is important to mystery shopper. The mystery shopping was realized in three restaurants, Potrefená husa Chodov, Holešovice and Pilsen. After that the visits were evaluated and compared between individual restaurants. The conclusion proposes recommendation how to improve and raise the quality of services.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Prochazkova_Alena.pdfPlný text práce1,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Prochazkova_V.pdfPosudek vedoucího práce664,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Prochazkova_O.pdfPosudek oponenta práce706,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prochazkova_P.pdfPrůběh obhajoby práce191,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18367

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.