Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorSchořovská, Nora
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:24Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:24Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63681
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18378
dc.description.abstractBakalářská práce se na základě odborné literatury zabývá vysvětlením pojmů marketing, event marketing a popisuje partnerství měst, sdružení Marcousis a AMFAI (Association de Marcoussis en Faveur des Amitiés Internationales). Tyto poznatky tvoří teoretický úvod do daného tématu a následně jsou využity v praktické části této práce, kde je vytvořen event marketingový projekt v podobě výměnného pobytu. V této části práce je popsán charakter a cíl celého výměnného pobytu. Plánovaní tohoto eventu zahrnuje vymezení zdrojů, zobrazení průběhu projektu na Ganttově diagramu, sestavení programu pobytu a zhodnocení.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectpartnerství městcs
dc.titleEvent marketing a plán pro konkrétní marketingové zadánícs
dc.title.alternativeEvent marketing and a plan for specific proposalen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis explains the concept of marketing and event marketing based on literature and describes town-twinning, the Marcoussis Association and AMFAI.(Association de Marcoussis en Faveur des Amitiés Internationales). The theoretical introduction of the topic is followed by the practical part of this thesis, where an event marketing project is created in the form of an exchange stay. In this part of the thesis, the goal and the details of the exchange stay are described. The detailed Event planning includes delimitation of sources, schedule of the event using Gantt chart and an evaluation.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedtown-twinningen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Schorovska.pdfPlný text práce1,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Schorovska N. - V.PDFPosudek vedoucího práce623,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Schorovska N. - O.PDFPosudek oponenta práce826,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Schorovska N. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce250,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18378

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.