Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSovová, Pavla
dc.contributor.authorSvobodová, Pavla
dc.date.accepted2015-08-26
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:45Z
dc.date.available2014-06-13cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:45Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier62147
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18401
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Diagnostika předčtenářské gramotnosti (ve vybrané MŠ v Plzeňském kraji) " se zabývá vyhodnocením předčtenářských kontinuí. Bakalářská práce má dvě části. První část je teoretická, vyvozuje pojem předčtenářská gramotnost, co ji ovlivňuje, proč je důležité ji rozvíjet. Také se věnuje projektům, které v České republice podporují čtenářství u dětí. Najdeme zde i kapitolu o pedagogické diagnostice, z které lze vyvodit diagnostiku předčtenářské gramotnosti. A v neposlední řadě, vliv mateřské školy. Druhá část je věnována samotné diagnostice dětí za použití pedagogických metod pozorování a částečná kazuistika. Závěr práce obsahuje doporučení mateřské škole i rodičům v oblasti předčtenářské gramotnosti.cs
dc.format32 s. (56 168 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředčtenářská gramotnostcs
dc.subjectpedagogická diagnostikacs
dc.subjectčtenářská kontinuacs
dc.titleDiagnostika předčtenářské gramotnosti (ve vybrané MŠ v Plzeňském kraji)cs
dc.title.alternativeDiagnosis of pre-reader´s literacy (in selected kindergartens of the Pilsen Region)en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis titled "Diagnosis of pre-reader's literacy (in selected kindergartens of the Pilsen Region)" deals with evaluation of pre-reading continuas. The thesis has two parts. The first part is theoretical, it define the concept of pre-reader's literacy - what it affects, why it is important to develop. It is also focused on projects which supports reading by children in the Czech Republic. There is also chapter about pedagogic diagnostics, from which can be deduced the diagnosis of pre-reader's literacy. And last but not least, the effect of kindergarten. The second part is dedicated to the diagnosis of children using educational methods - observation and partial casuistry. The end of thesis contains recommendations for kindergarten and parents about pre-reader's literacy.en
dc.subject.translatedpre-reader´s literacyen
dc.subject.translatededucational diagnosticsen
dc.subject.translatedreading continuumen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Svobodova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce899,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Svobodova OP0001.pdfPosudek oponenta práce623,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Svobodova0001.pdfPrůběh obhajoby práce179,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18401

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.