Název: Audiovizuální podpora výuky francouzského jazyka na středních školách (úroveň A2)
Další názvy: Audio-visual support of the French language in secondary schools (level A2)
Autoři: Gabrielová, Martina
Vedoucí práce/školitel: Horová, Helena
Oponent: Fenclová, Marie
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18432
Klíčová slova: učebnice;metoda;metodologie;audio-visuel;SGAV;CVIČENÍ;Moodle;podpora
Klíčová slova v dalším jazyce: textbook;method;methodology;SGAV;exercise;Moodle;support
Abstrakt: Diplomová práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teorecké části jsou definovány pojmy jako podpora, učebnice, metoda a metodologie. Dále se zabývá historií audiovizuální metody. Praktická část nabízí průzkum učebnic francouzštiny na českém trhu. Do plzeňských středních škol byl zaslán dotazník a na jeho základě byly vybrány dvě nejpoužívanější učebnice francouzštiny (Forum a Connexions), které byly popsány a rozebrány jejich klady a zápora. Jako vrchol práce je označeno navržené doplnění cvičení k těmto učebnicim v úrovni A2/B1 podle CECRu. K tvorbě cvičení byla vybrána webová aplikace Moodle, ve které bylo navrženo dvanáct různých audiovizuálních cvičení a doplňků.
Abstrakt v dalším jazyce: In the first part of the thesis there are introduced terms like support, textbook, method and methodology by Puren, Cuq and Gruca. Then the history and description of audio-visual methodology is presented. In the second part, practical part, we focused on questionnaire survey at grammars schools. The result of the questionnaire that has three questions is the choice of two textbooks that are used at high schools in Pilsen. The result could not be significant because of percentage of correspondings, it is only forty six percent. Comparison and analysis of these two books leads to the conclusion that they are almost the same, only the audio-visual support is not so good in both cases. Forum has online support for level two, Connexions has it only for level one. So in the last part the author offers a solution. She prepared a manual for how to create six exercises and six modules to enrich the teaching that includes song, grammar, vocabulary, homework, writing, forum, databases, questionnaire, facts and history.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Gabrieolova_Martina_2015_DP.pdfPlný text práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Gabrielova_vedouci.PDFPosudek vedoucího práce682,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Gabrielova_Oponent.PDFPosudek oponenta práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Gabrielova_obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce452,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18432

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.