Název: Analýza prodejních aktivit podniku
Další názvy: Analysis of the sales activities of the company
Autoři: Nazarovová, Bára
Vedoucí práce/školitel: Jiřincová, Milena
Oponent: Skálová, Petra
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18558
Klíčová slova: prodejní aktivity;marketingový mix;okolí podniku;porterův model pěti sil;swot analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: sales activities;marketing mix;company environment;porter's five forces;swot analysis
Abstrakt: Předložená bakalářská práce analyzuje prodejní aktivity podniku a popisuje marketingový mix a okolí firmy se zaměřením na mezoprostředí. Cílem této práce je zanalyzovat a zhodnotit prodejní aktivity podniku LUMI MASO, s. r. o. a navrhnout zlepšující opatření pro tuto firmu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o základních definicích ohledně prodeje, o 4 P marketingovém mixu a o okolí podniku rozděleného na vnitřní prostředí (mikro) a vnější prostředí (makro a mezoprostředí). Praktická část se věnuje představení společnosti LUMI MASO, s. r. o., která se zabývá výrobou a prodejem masa a masných výrobků, dále marketingovému mixu firmy, prodejnímu procesu společnosti (od výběru dodavatele, přes objednávky odběratelů až po případné reklamace a vrácení zboží), okolí podniku (vnitřní a vnější prostředí), dále rozebírá Porterův model pěti sil a na konec je vypracována SWOT analýza. V závěru práce se nachází zhodnocení prodejních aktivit podniku, návrhy na zlepšující opatření, které jsou vypracovány na základě předchozích analýz.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis analyses sales activities of a company and describes marketing mix and the environment of a company, focusing on the meso-environment. Aim of the thesis is to analyse and evaluate sales activities of LUMI MASO, s. r. o. and to suggest improvements for the company. The bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical one. The theoretical part deals with basic definitions of sales, with 4Ps of marketing mix and with a company environment divided into internal environment (micro-) and external (macro- and meso-) environment. The practical part introduces the company LUMI MASO, s. r. o., which operates in the production and retail of meat and meat products. Moreover, the second part focuses on the company's marketing mix, its sales process (from the choice of suppliers, through the customers' demand, to possible reclamations and returns of goods), and on the company's environment (internal and external). This part further addresses the Porter's model of five forces and finally, a SWOT analysis is conducted. In the conclusion of the thesis, an evaluation of the company's sales activities is made and suggestions for improvements are proposed, based on the previous analyses.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Nazarovova_Bara.pdfPlný text práce2,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_nazarovova_VP.pdfPosudek vedoucího práce590,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_nazarovova_OP.pdfPosudek oponenta práce649,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-nazarovova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce765,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18558

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.