Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPluháčková, Markéta
dc.contributor.authorNovotný, Petr
dc.date.accepted2015-08-24
dc.date.accessioned2016-03-15T08:53:38Z-
dc.date.available2013-10-03cs
dc.date.available2016-03-15T08:53:38Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier61439
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19189
dc.description.abstractCílem této práce je zhodnocení fyzicko-geografických tematických map vybraných školních atlasů. Celá práce je rozdělena do několika částí. První část se věnuje využití školních atlasů se zaměřením na jejich fyzicko-geografickou část s návazností na RVP ZV. Další částí je teoretická stránka práce přibližující tematickou kartografii čtenářům a seznamuje je s charakteristikou, dělením, obsahem, kompozicí a metodami . V analytické části týkající se hodnocení vybraných školních atlasů je popsána metodika pro hodnocení školních atlasů a praktického testu pro žáky, který byl použit jako doplňující část pro celkové hodnocení těchto atlasů.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61439-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthodnocení atlasůcs
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectškolní atlasycs
dc.subjectrvp zvcs
dc.titleAnalýza a zhodnocení fyzicko-geografických tematických map vybraných školních atlasů pro ZŠcs
dc.title.alternativeAnalysis and assessment of the physical geographical thematic maps of selected school atlases for elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to analyze the physical-geographical maps of selected school atlases. The entire work is divided into several parts. The first part is devoted to the use of school atlases with a focus on their physical-geographical part with RVP ZV. The next part is the theoretical work of the approaching the thematic cartography page readers and introduces it with characteristic, by dividing the content, composition, and methods. In the analytical section on the evaluation of the selected school atlases is described the methodology for the evaluation of school atlases and a practical school test for the pupils, which was used as a supplementary part for the overall assessment of these atlases.en
dc.subject.translatedassasement of school atlasesen
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatedschool atlasesen
dc.subject.translatedrvp zven
Vyskytuje se v kolekcích:Rigorózní práce / Rigorous theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Novotny.pdfPlný text práce14,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-novotny v.pdfPosudek vedoucího práce832,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-novotny o.pdfPosudek oponenta práce1,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-novotny p.pdfPrůběh obhajoby práce160,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19189

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.