Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKobes, Tomáš
dc.contributor.authorPaidarová, Tereza
dc.contributor.refereePařízková, Alena
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:04Z-
dc.date.available2014-06-02cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:04Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier60864
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19620
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zodpovědět otázku, jaký má individuální doučování vliv na vzdělanostní šance romských žáků základních škol. V teoretické části se budu věnovat problematice inkluzívního vzdělávání a projektů, které jsou nabízeny Romským dětem. V praktické části se zaměřím na tři romské rodiny v Plzni, které využívají služeb konkrétních nestátních neziskových organizací, které se zabývají podporou sociálně vyloučených rodin, a to nejen v oblasti vzdělávání. Práce bude založena na případové studii, kterou realizuji pomocí biografické metody. Za zdroj dat budu mít polostrukturované rozhovory s rodinami a studii dokumentů (např. vysvědčení).cs
dc.format47 s. (63 756 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectinkluzívní vzdělávánícs
dc.subjectindividuální doučovánícs
dc.subjectromské dětics
dc.titleVliv individuálního doučování na vzdělanostní šance romských dětícs
dc.title.alternativeThe influence of individual tutoring on educational chances of Roma childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTha target of the Thesis is to answer the question: How does the individual tutoring influence educational chances of Roma pupils at primary school? The theoretical part is focused on issue of inclusive education and projects which are offered to Roma children. The empirical part is focused on three Roma families, who use services of non-profit oganisations. These organisations deal with support of social excluded families, not only in education. The Thesis is based on case study, which is realised by biographic method. The source of data are semi-structured interviews and the study of documents (e. g. school report).en
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedindividual tutoringen
dc.subject.translatedroma childrenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Paidarova_BP.pdfPlný text práce876,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Paidarova-vedouci.docPosudek vedoucího práce16,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
oponent-paidarova_oponent.pdfPosudek oponenta práce128,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-PAIDAROVA.JPGPrůběh obhajoby práce57,31 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19620

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.