Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMenclová, Hana
dc.contributor.authorTrefná, Denisa
dc.date.accepted2015-06-12
dc.date.accessioned2016-03-15T09:01:01Z-
dc.date.available2013-12-06cs
dc.date.available2016-03-15T09:01:01Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier59972
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19855
dc.description.abstractHlavním tématem této diplomové práce je jazyk německé dětské reklamy a její analýza. Teoretická část se zabývá reklamou, jejími znaky, a cílovou skupinou dětí. Dále je charakterizován jazyk reklamy a jeho specifika, přičemž je stanovena hypotéza týkající se jazykových prostředků dětské reklamy. Praktická část se zaměřuje na ověření stanovené hypotézy prostřednictvím analýzy vybraných reklamních spotů. Cílem práce bylo, analyzovat jazyk německé dětské reklamy užitý ve vybraných televizních spotech cílených na děti ve věku 3-15 let.cs
dc.format47 s., ii (76 152 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59972-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdětská reklamacs
dc.subjectjazyk reklamycs
dc.subjectjazykové prostředky dětské reklamycs
dc.subjecttelevizní spotycs
dc.subjectjazyková analýzacs
dc.titleSprachliche Analyse der deutschen Kinderwerbungcs
dc.title.alternativeLanguage analysis of children commercialen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the language of german commercial aimed at children and its analysis. The theoretical part defines the commercial and its features, and specifies the children target group. It is also the language of commercial described and the hypothesis established concerning language tools of children commercial. The practical part focuses on examination of the hypothesis by the language analysis. The main goal of this thesis was to analyse the language of german children commercial used in choosen Tv-spots aimed at children of age 3-15 years.en
dc.subject.translatedchildren commercialen
dc.subject.translatedthe language of commercialen
dc.subject.translatedlanguage tools of children commercialen
dc.subject.translatedtv-spotsen
dc.subject.translatedlanguage analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP.pdfPlný text práce1,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Trefna_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Trefna_op.pdfPosudek oponenta práce1,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Trefna_obh.pdfPrůběh obhajoby práce115,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19855

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.