Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSzachtová, Alena
dc.contributor.authorJetmarová, Pavlína
dc.contributor.refereeKubíková, Kateřina
dc.date.accepted2015-05-19
dc.date.accessioned2016-03-15T09:01:12Z-
dc.date.available2014-06-11cs
dc.date.available2016-03-15T09:01:12Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier63246
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19872
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o syndromu vyhoření u učitelů v mateřských školách, a to ve vzájemném propojení s počtem odpracovaných let pedagogů. Teoretická část je zaměřena především na problematiku syndromu vyhoření. Je zde popisována definice syndromu, jeho příznaky, okolnosti, vývoj, stres, či potřebná a neopomenutelná relaxace. Praktická část se zabývá dvěma stanovenými hypotézami. V první hypotéze předpokládám, že syndrom vyhoření souvisí s počtem odpracovaných let. Ve druhé hypotéze předpokládám, že se v odpovědích respondentů budou nejčastěji objevovat psychické projevy vyhoření.cs
dc.format56 s. (67 522 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsyndrom vyhořenícs
dc.subjectstrescs
dc.subjectprevencecs
dc.subjectrelaxacecs
dc.subjecthypotézycs
dc.titleSyndrom vyhoření u učitelů v mateřských školáchcs
dc.title.alternativeBurn-out Syndrom in Teachers Pre-schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with burnout syndrome of preschool teachers in relation to the number of years worked as a teacher. The theoretical part of the thesis aims to clarify the problematic nature of the syndrome. It describes its symptoms and development, conditions of occurrence, relation to stress and also much needed relaxation. The practical part is then focused on two hypotheses. The first hypothesis assumes that the syndrome is directly related to the number of years worked as a teacher. In the second hypothesis is presumed that mainly the psychical signs of the syndrome will be stated as an answer by survey respondents.en
dc.subject.translatedburnouten
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translatedpreventionen
dc.subject.translatedrelaxationen
dc.subject.translatedhypothesisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Jetmarova Pavlina.pdfPlný text práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Jetmarova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce284,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Jetmarova - oponent.pdfPosudek oponenta práce365,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Jetmarova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce99,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19872

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.