Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Szachtová, Alena | |
dc.contributor.author | Jetmarová, Pavlína | |
dc.contributor.referee | Kubíková, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2015-05-19 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:01:12Z | - |
dc.date.available | 2014-06-11 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:01:12Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-15 | |
dc.identifier | 63246 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19872 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o syndromu vyhoření u učitelů v mateřských školách, a to ve vzájemném propojení s počtem odpracovaných let pedagogů. Teoretická část je zaměřena především na problematiku syndromu vyhoření. Je zde popisována definice syndromu, jeho příznaky, okolnosti, vývoj, stres, či potřebná a neopomenutelná relaxace. Praktická část se zabývá dvěma stanovenými hypotézami. V první hypotéze předpokládám, že syndrom vyhoření souvisí s počtem odpracovaných let. Ve druhé hypotéze předpokládám, že se v odpovědích respondentů budou nejčastěji objevovat psychické projevy vyhoření. | cs |
dc.format | 56 s. (67 522 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | syndrom vyhoření | cs |
dc.subject | stres | cs |
dc.subject | prevence | cs |
dc.subject | relaxace | cs |
dc.subject | hypotézy | cs |
dc.title | Syndrom vyhoření u učitelů v mateřských školách | cs |
dc.title.alternative | Burn-out Syndrom in Teachers Pre-school | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with burnout syndrome of preschool teachers in relation to the number of years worked as a teacher. The theoretical part of the thesis aims to clarify the problematic nature of the syndrome. It describes its symptoms and development, conditions of occurrence, relation to stress and also much needed relaxation. The practical part is then focused on two hypotheses. The first hypothesis assumes that the syndrome is directly related to the number of years worked as a teacher. In the second hypothesis is presumed that mainly the psychical signs of the syndrome will be stated as an answer by survey respondents. | en |
dc.subject.translated | burnout | en |
dc.subject.translated | stress | en |
dc.subject.translated | prevention | en |
dc.subject.translated | relaxation | en |
dc.subject.translated | hypothesis | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Jetmarova Pavlina.pdf | Plný text práce | 1,06 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Jetmarova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 284,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Jetmarova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 365,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Jetmarova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 99,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19872
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.