Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHoleček, Václav
dc.contributor.authorBerka, Petr
dc.contributor.refereeAišmanová, Alexandra
dc.date.accepted2015-05-27
dc.date.accessioned2016-03-15T09:01:17Z-
dc.date.available2014-11-17cs
dc.date.available2016-03-15T09:01:17Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier64420
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19883
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o sociálně psychologických aspektech klimatu školních tříd. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část představuje základní terminologii týkající se klimatu školní třídy. Jsou zde uvedeny základní výzkumné metody používané k diagnostice školní třídy. Praktická část vychází z části teoretické. Jsou zde popsány metody využité k výzkumu dotazník Naše třída a sociometrický test, který byl proveden ve dvou třídách v po sobě jdoucích dvou ročnících. K vyhodnocení zjištěných dat je využito popisné a statistické analýzy.cs
dc.format59 s. (67 771 znaků), VIII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectklima školní třídycs
dc.subjectškolní třídacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectsociometriecs
dc.subjectpsychologické aspektycs
dc.subjectdiagnostické metodycs
dc.titleSociálně psychologické aspekty klimatu školní třídycs
dc.title.alternativeSocial psychological aspects of classroom climateen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with the social and psychological aspects of classroom climate. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part presents basic terminology of classroom climate. The basic research methods used to diagnose the classroom are mentioned in this part. The practical part is based on the theoretical part. Two methods used to experiment are described in this part "Our Classroom" and "Sociometry in the classroom". The experiment was conducted in two classes in two years. Descriptive and statistical analysis is used to evaluate collected data.en
dc.subject.translatedclassroom climateen
dc.subject.translatedclassroomen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedsociometryen
dc.subject.translatedpsychological aspectsen
dc.subject.translateddiagnostic methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Berka.pdfPlný text práce1,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Berka - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce540,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Berka - oponent.pdfPosudek oponenta práce366,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Berka - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce113,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19883

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.