Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBoccou Kestřánková, Marie
dc.contributor.refereeVodičková, Kateřina
dc.contributor.refereeŠebesta, Karel
dc.date.accepted2015-02-06
dc.date.accessioned2016-03-15T09:12:00Z
dc.date.available2009-10-15cs
dc.date.available2016-03-15T09:12:00Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-09-25
dc.identifier63206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20692
dc.description.abstractTato disertační práce představuje metodu jevištního tvaru (dále MJT), která využívá prostředků divadla k dosažení lingvodidaktických cílů, tzn. k rozvoji řečových schopností a dovedností u studentů učících se češtině. Zabýváme se nejen analýzou a cíli MJT, ale i historií a současným stavem poddobných metod. Po teoretické části následují dvě výzkumné sondy, které dokládají funkčnost zmíněné metody.cs
dc.format224 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčeština pro cizincecs
dc.subjectmetoda jevištního tvarucs
dc.subjectcizí jazykcs
dc.subjectkomunikační kompetencecs
dc.subjectdivadlo ve výucecs
dc.subjectvyučovací metodacs
dc.titleJevištní tvar jako jedna z možných metod výuky češtiny pro cizincecs
dc.title.alternativeTheatrical Creation as a Method for teaching Czech for Foreignersen
dc.typedisertační prácecs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis examines theatre pedagogy (MJT) which utilizes elements of theatre to achieve language-teaching objectives (i.e., the development of language skills and communication competency for foreigners learning Czech as a second language). This includes not only a presentation of the method and goals of MJT, but also a look at the history and contemporary state of similar methods. Following the theoretical section are two surveys that confirm the effectiveness of the given method.en
dc.subject.translatedczech for foreignersen
dc.subject.translatedtheatre pedagogyen
dc.subject.translatedforeign languageen
dc.subject.translatedcommunication competenciesen
dc.subject.translatedtheatre in the classroomen
dc.subject.translatedteaching methodologyen
Appears in Collections:Disertační práce / Dissertations (KČJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boccou_Kestrankova_disertace.pdfPlný text práce3,74 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-boccou_kestrankova_hrdlicka.pdfPosudek vedoucího práce70,19 kBAdobe PDFView/Open
oponent-boccou_kestrankova_vodickova_sebesta.pdfPosudek oponenta práce658,09 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-prubeh_obhajoby_kestrankova.pdfPrůběh obhajoby práce95,35 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20692

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.