Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFišerová, Kristýna
dc.contributor.authorVrublevská, Anastasija
dc.contributor.refereeSteker, František
dc.date.accepted2015-06-12
dc.date.accessioned2016-03-15T09:38:56Z-
dc.date.available2014-09-30cs
dc.date.available2016-03-15T09:38:56Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier63439
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20808
dc.description.abstractDesign vizuálního stylu pro značku piva BEER. Podstatou konceptu značky je slovní hříčka, která má za úkol ozvláštnit a obdařít novým významem minimalistický název beer (česky pivo) a to tím způsobem, že poukazuje na dvě další anglická slova, jejichž spojením slovo beer vzniká a to jsou slova bear a deer (medvěd a jelen). V logotypu je proto zobrazen hybrid medvěda a jelena. Na etiketách je logotyp použit tak, aby navíc vyjadřoval typické vlastnosti určitého nápoje různými odlišnostmi, jako je výraz ve tváři nebo rastry na pozadí. Typů piva v této sérii je sedm: True Blond Ale, Indian Pale Ale, Wheat Beer, Amber Lager, Red Lager, Pilsner Lager, Dark Lager. U stavení značky na obecném názvu produktu je časté nebezpečí toho, že bude málo zapamatovatelná. Ve své práci se snažím o způsob, kterým toto nebezpečí eliminovat.cs
dc.format26 s. (22 946 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectobalový designcs
dc.subjectgrafikacs
dc.subjectgrafický designcs
dc.subjectpivocs
dc.subjectetiketacs
dc.subjectplakátcs
dc.subjectobalcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectvizuální stylcs
dc.titleSérie obalů na potravinářské produkty + podpůrné plakátycs
dc.title.alternativepackaging for food products + postersen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe visual style of the brand BEER. The pith of the concept of the brand is a pun of words, which is reshaping our interpretation of the word beer, by simply making it a combination of words bear and deer. This humorous tangent is encoded in the logotype, where we can see a hybrid of bear and deer and the typical taste of particular beer, distinguished by different expressions of the crossbreed's face and graphical patterns around. There are seven types of beer: True Blond Ale, Indian Pale Ale, Wheat Beer, Amber Lager, Red Lager, Pilsner Lager, Dark Lager. Generic name is under a normal situation considered as a bad, because a brand by its own definition, is primarily supposed to differ from other brands by a name. I try to turn this concept on its head.en
dc.subject.translatedpackage designen
dc.subject.translatedpackagingen
dc.subject.translatedgraphic designen
dc.subject.translatedbeeren
dc.subject.translatedlabelen
dc.subject.translatedetiquetteen
dc.subject.translatedposteren
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedvisual styleen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
vrublevska_bakalarska_prace.pdfPlný text práce15,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-VRUBLEVSKA.pdfPosudek vedoucího práce150,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-VRUBLEVSKA.pdfPosudek oponenta práce129,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-VRUBLEVSKA.pdfPrůběh obhajoby práce107,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20808

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.