Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorGažová, Kateřina
dc.contributor.refereeČechurová Lenka, Ing.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:23Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:23Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23236
dc.description.abstractŘízení vztahů se zákazníky je problematika, která zasahuje velmi širokou oblast od poskytování služeb stávajícím zákazníkům, přes podporu získávání nových až po vytváření nabídky produktů a služeb přímo na míru každému z nich. Pouze společnosti, které staví zákazníka na první místo, dokážou obstát v současném konkurenčním prostředí. V této diplomové práci je popsáno a zhodnoceno dosavadní fungování CRM systému ve vybraném podniku, a zároveň je zde prezentováno uskutečněné dotazníkové šetření mezi klienty dané firmy týkající se zákaznické spokojenosti. Na základě těchto výstupů jsou v závěru práce představeny doporučení pro vybranou společnost, jejichž cílem je zlepšit spokojenost zákazníků, která je klíčová pro budování a udržení dlouhodobých vztahů s nejhodnotnějšími zákazníky, což přináší hodnotu oběma stranám.cs
dc.format90 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectkontaktní centracs
dc.subjecttrendy v crmcs
dc.subjectzákaznická spokojenostcs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeCustomer relationship management in the companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedCustomer relationship management is an issue that covers a wide area of providing services to existing customers. Also, it supports customer acquisition and creating fitting products and services. Nowadays only companies which prioritize customers' needs attain success in an increasingly environment. In this thesis me described and evaluated the existing functioning of CRM system of a chosen company. At the same time, there is an introduction to a realized questionnaire that deals with customer satisfaction. The last part discusses suggestions about how to improve customer satisfaction. These ideas are based on previous experience because of relevance between satisfaction of customers and building valuable long-term relationships.en
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
dc.subject.translatedcontact centresen
dc.subject.translatedtrends of crmen
dc.subject.translatedcustomer satisfactionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Gazova_K14N0051P.pdfPlný text práce1,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_V.pdfPosudek vedoucího práce597,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_O.pdfPosudek oponenta práce616,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_P.pdfPrůběh obhajoby práce173,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23236

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.