Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorPřibáňová, Ilona
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:33Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:33Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23253
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem konkrétní společnosti. Základem pro návrh marketingového plánu bylo provedení situační analýzy, která byla podkladem pro stanovení marketingových cílů. Dále jsou navrženy strategie, které si kladou za cíl dosáhnout stanovených cílů. Akční program obsahuje časový harmonogram pro jednotlivé navržené aktivity. Dále jsou odhadnuty náklady jednotlivých aktivit a je stanovena kontrola těchto aktivit.cs
dc.format93 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.titleMarketingový plán vybrané společnostics
dc.title.alternativeThe marketing plan of choosen companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the marketing plan of a particular company. The basis for the proposal of marketing plan was a situational analysis, that analysis was basis for determination of marketing goals. Then the marketing strategies were proposed. These strategies want to achieve determined goals. Action program contains time schedule for particular proposed activities. Then the costs of proposed activities are estimated and the control of these activities is determied.en
dc.subject.translatedsituatioanal analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing planen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketingovy plan vybrane spolecnosti_Ilona PRIBANOVA.pdfPlný text práce3,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribanova_V.pdfPosudek vedoucího práce684,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribanova_O.pdfPosudek oponenta práce614,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribanova_P.pdfPrůběh obhajoby práce239,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23253

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.